رهبران ارتش آمریکا روز سه‌شنبه هشدار دادند که اگر لایحه هزینه‌های دفاعی آمریکا تا پایان هفته آینده تصویب نشود ارتش آمریکا دچار ضررهای بسیاری خواهد شد که در بالا اشاره شد همچون حقوق پرسنل و یا تعمیرات ضروری ناوگان اما در اینجا به طور مفصل این موضوع را باز می‌کنم.

معاونان نیروی زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی اعلام کردند که میلیاردها دلار در بودجه «ناهمسو» خواهند داشت. بودجه‌ای که از نظر مالی وجود دارد اما در ردیف‌های بودجه مناسب برای تامین نیازهای هزینه‌های فعلی ارتش آمریکا نیست. معاونان ارتش آمریکا معتقدند هستند که می‌بایست کنگره موافق کند که ابتدا عملیات‌های فعلی، سپس حقوق کارکنان و پس از آن خرید و نوسازی در بودجه اولویت بندی شود.

اریک ریون معاون وزیر نیروی دریایی آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در پنتاگون در این رابطه می‌گوید که « امروز ملوانان و تفنگداران دریایی در سراسری جهان در حال ماموریت‌های مهمی هستند که نمونه عالی و مشخص آن حضورشان در دریایی سرخ است که نشان می‌دهد عملیات‌های فعلی اولویت هستند».

معاون وزیر نیروی دریایی می‌گوید که بدون بودجه کافی « ما باید انتخاب‌های سختی را داشته باشیم». اشاره اریک ریون به اولویت‌بندی در صرف هزینه‌ها است که در ادامه صحبت خود می‌گوید « بین توانایی جنگیدن و آماده بودن برای تهدیدها با آماده شدن برای آینده و مدرن کردن تجهیزات و نیروها یک تصمیم سخت است». معاون وزیر نیروی دریایی می‌گوید توانایی نیروی دریایی برای انجام ماموریت‌های امروزمان ملزم می‌کند تا کنگره « انعطاف‌پذیری‌های بی‌سابقه‌ای» را در قالب برنامه‌ریزی‌های مجدد یا انتقال پول از یک خط به کالاهای دیگر  را جهت ارائه خدمات عرضه کند.

معاونان ارتش آمریکا در شعبه‌های زمینی، دریایی و هوایی می‌گویند هزینه‌ها و بودجه‌بندی در حالت ناهماهنگی و ناهمسویی قرار دارد و منجر به چالش‌های بحث‌برانگیز در آینده خواهد شد. ققدان بودجه تکمیلی نشان می‌دهد که با وجود داشتن پول، بودجه‌بندی ناهمسو است. در گزارشات منتشر شده توسط پایگاه‌ها نشان می‌دهد که در غیاب کمک‌ها دچار کمبود منابع مالی خواهند شد.

Related Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *